ページ

Feb 27, 2013

第10回 ☆Happy Crop Stockless☆ 4日目

☆ともみっち☆さん主催のハピクロストックレス、今日はstuck?! sketchesのFebruary 15thで作りました^^ 
marikoさんがGDTで素敵な素敵なレイアウトを作っていらっしゃいました♪




江ノ島の恋人の鐘!?だったかな。名称うろ覚え^^
恋人たちの聖地的な場所で撮った写真です。柵には南京錠が掛かってました。
いつか子ども達も大切な人と来るのでしょうか(笑)
鐘の音が想像以上に大きくて、鳴らした本人はもちろん周りにいた人も驚いてました。

恋にちなんでピンクメインのレイアウト。
crate paperの木目ペーパーにタグをたくさん消費。
タグペーパーってかわいいので必ず買うのですが、いつも使うのは2,3枚。
いつかの為に取っておこうと思って。結局使わないで終わるんです^^;
このレイアウトでは7枚、敷き詰めてみました。


ACのアルファステッカー
『BELL』は heidi swapp の color magic ステッカー^^ 自分でピンクにインキング。


OAのハートダイカットを消費。

昨日、新作が届きました~^^。テンション上がる~~!!
残すところあと3日、テンション維持のままあと1、2日参加できたらいいな~♪♪

3 comments:

az said...

やばい オイラ寒すぎてテンションダダ下がり…。昨日も見事に寝落ち♪
SB部屋が寒いのよーー;;
でもせっきーさんのLO見てたら少し上がってきたかも…!
ピンクピンクはやっぱかわいいな~^^
ピンクと白のミストのとことかすごい好き☆

とりあえず今日帰宅したら、ポルカの箱を開けようと思う!!

sekky said...

Azさーん
確かに、ここ数日ヤバかった。寒かった~。
でも今日は暖かいよ!!作って!!お願い~(笑)。
きっと今頃はポルカの箱も開けてテンションMAX!?かな?

Unknown said...

Do you understand there is a 12 word phrase you can say to your crush... that will induce deep feelings of love and impulsive attractiveness to you buried inside his chest?

Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, adore and look after you with his entire heart...

12 Words Will Fuel A Man's Love Impulse

This instinct is so built-in to a man's genetics that it will drive him to try better than before to to be the best lover he can be.

As a matter of fact, fueling this powerful instinct is so mandatory to achieving the best ever relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

...You will soon notice him expose his mind and soul for you in such a way he never expressed before and he'll see you as the one and only woman in the world who has ever truly tempted him.